برگزاری جلسه آموزشی سلامت روان برای مددجویان بهزیستی شهرستان پلدشت

کارگاه آموزشی سلامت روان در بهزیستی شهرستان پلدشت با همکاری مرکز مثبت زندگی شهرستان برای مددجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی پلدشت؛
کارگاه آموزشی بهداشت و سلامت روان با حضور روانشناس وکارشناش تغذیه شبکه بهداشت و درمان برای ۲۰ نفر از مددجویان سنین ۳۰ تا ۶۰ سال، پیرامون موضوعات بهداشت وسلامت زنان، ارتقای سطح سلامت روان، کاهش استرس، روابط اجتماعی سالم، فضای مجازی در محل سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد.
فرخنده عسگری رئیس بهزیستی پلدشت در پیرامون این جلسه گفت: هدف از این دوره آموزشی، ارتقا سطح سلامت روان افراد، افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش جامعه نسبت به مسائل بهداشت روان بوده است.
قلی پور کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت با اشاره به اینکه بهداشت روان علمی برای بهتر زیستن و رفاه اجتماعی است افزود: در تعریف سازمان بهداشت جهانی، "سلامتی به معنای تندرستی جسمانی، روانی و اجتماعی است نه صرفا به معنای عدم ابتلا به بیماری یا ناتوانی "، بنابراین تمام زوایای زندگی را دربرمی گیرد زیرا مشکلات و بیماری های روانی همیشه همراه انسان بوده اند و امروزه نیز سهم قابل توجهی از بار بیماری ها و همچنین هزینه های نظام سلامت را شامل می شوند.
وی همچنین بیان داشت: توجه به تاثیر سلامت انسان ها در توسعه همه جانبه و پایدار جوامع و تلاش در راستای ارتقاء سلامت جسمی و روانی آحاد مردم می تواند استمرار و پایداری برنامه های توسعه ملی را تضمین نماید.

کد خبر 120524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد